Grudzień to czas wysyłania życzeń świątecznych i wzmożonych akcji marketingowych. W tym okresie wysyłane są zarówno promocyjne mailingi ofertowe jak i różnego rodzaju życzenia świąteczne. FreshMail wydał właśnie infografikę z dobrymi świąteczno-mailingowymi radami. Specjaliści od email marketingu radzą o czym pamiętać tworząc gwiazdkowy mailing czy newsletter i jak zabłysnąć świąteczną kreacją.
Temat wiadomości oraz preheader, czyli tekst widoczny w niektórych skrzynkach, zaraz za tematem w ogromny sposób decydują o otwarciu maila. Tak ważny jest więc odpowiedni dobór słów. Cenną wskazówką z infografiki jest informacja o używaniu symboli.
Graficzne inspiracje, dobór koloru i królewska treść to kolejne elementy grafiki, z którymi warto się zapoznać. Ostatni rozdział “świąteczne bajery mailngowe” sugeruje, żeby puścić wodze fantazji i sprawić, aby Twój mailing został na długo zapamiętany.
Infografikę przygotawła firma FreshMail,korzystając ze swojego 5-letniego już doświadczenia. Warto więc sprawdzić na co uwagę zwracają specjaliści i zastosować się do ich rad.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jeżeli tworzysz bloga, staniesz w końcu przed problemem, jak dodać tabelę do WordPressa? Jaki jest najlepszy widget do tabel? Zobacz naszą…
Drodzy, w imieniu całej ekipy techManiaK.pl życzę Wam wesołych i spokojnych Świąt w gronie najbliższych, najlepiej z dala od problemów…
Stereotypy, czy racjonalizm - kto zwycięży? Maria Peszek oraz co poniektóre osobowości internetu starają się, aby z rzeczonego starcia zwycięsko wyszedł ten drugi.…
"Ja i mój dzik", "Ja i mój papież", "Ja i moja wódka". Nie, nie są to tytuły dzieł polskiej kinematografii. Tak…
Czytałem już wiele poradników, w których starano się wytłumaczyć, jak osiągnąć sukces w sieci. Poruszano w nich kwestie sprzętu, jaki…
Czarny protest to już kolejna akcja, zaraz po "Celebrate Pride" na cześć legalizacji związków partnerskich w USA, która została tak hucznie…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies