Kolejny wpis z cyklu „blogi gonią maniaKów”. Tym razem na skopiowanie kolejnego dobrego pomysłu grupy blogów techManiaK.pl trzeba było czekać dość długo. Nic dziwnego, pomysł jest doskonały, ale jego realizacja już nie jest już taka prosta 😉
Mówię tutaj o widgecie „CENA„, który w naszych maniaKalnych blogach jest dostępny od ponad dwóch lat i doskonale się u nas sprawdza. Dlatego, że piszemy przede wszystkim o produktach, nie skupiając sięna gadżetach i ciekawostkach.
W newsie o „Sony Ericsson Xperia X10 mini w Orange” (który swoją drogą pokazał się dzień po naszej wiadomości „Sony Ericsson Xperia X10 mini w Orange„) blomedia zastosowała element z ceną produktu:
Element taki jest już na emisji od lat w serwisach grupy techManiaK.pl i jest zapewne elementem prób szukania przez blomedia nowych źródeł zarabiania tym razem w modelu CPC.
Tak wygląda element, który mamy wdrożony od dwóch lat. Staramy się prezentować możliwie dużo przydatnych informacji a nie tylko te linki, na których da się zarobić. Dlatego analizujemy Ceneo, Skąpca, Allegro, Vobis i wiele markowych sklepów internetowych. To przydatny widget z którego maniaKalnie czytelnicy chętnie korzystają.
Cieszy nas, że możemy być prekursorem zmian na lepsze w Sieci. Bo „profesjonalnie” to przede wszystkim pisanie dla czytelniKa (oczywiście maniaKalnego 🙂 )
Kolejnym krokiem nadganiania za naszymi maniaKalnymi tytułami może być prezentowanie aktualnych cen również w treści artykułu. W serwisach maniaKalnych (jak komorkoManiaK, fotoManiaK, mobiManiaK) mamy go od lat i jest bardzo przydatny naszym maniaKalnych czytelnikom.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
[…] Potrzebny jest tylko dobry marketing i kilo kitu. Rzecz będzie o wspomnienym już w blogoManiaKu wykorzystywaniu dobrych pomysłów grupy techManiaK.pl przez inne […]